وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

فروشگاه اینترنتی زوین یه دنیای رنگی بسیار جذاب برای خرید آنلاین جوراب های بسیار زیبا در طرح و رنگ های جذاب و متنوع
مشخصات بلاگ
وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

در فروشگاه زوین (Zevin.ir)، چیزهای کوچکی هست که شما را به دنیای رنگی و شاد هدایت می‌کنه تا یک روز شاد و خوشحالی داشته باشین.

آدرس اینترنتی ما: zevin.ir
اینستاگرام ما: zevin_ir

به سایت ما حتما سربزنید.

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۰۲:۵۵ ب.ظ

بلک فرایدی چیه؟تخفیف بلک فرایدی چیست>

جمعه سیاه چیست؟

جمعه سیاه یک اصطلاح عامیانه برای جمعه بعد از شکر گذاری در ایالات متحده می باشد. به این صورت که آغاز فصل خرید کریسمس می باشد و فروشگاه ها تخفیفات ویژه ای را برای بلک فرایدی ارائه می دهند.

بسیاری از فروشگاه ها از صبح زود باز می شوند و تا نیمه های شب باز هستند. مردم نیز از این تخفیفات ویژه استفاده می کنند و خرید مردم در ایام بلک فرایدی بسیار زیاد می شود.

جمعه سیاه چه روزی است؟

 

جمعه سیاه در 4 امین جمعه ماه نوامبر می باشد. و در تقویم شمسی 4 آذر 1401 می باشد. از سال 2005 تا به امروز آخرین جمعه نوامبر شلوغ ترین روز خرید سال در ایالات متحده می باشد.

در جمعه سیاه فروشگاه های زیادی چه به صورت حضوری چه به صورت اینترنتی انواع محصولات خود را به فروش می گذارند.

تخفیفات جمعه سیاه در فروشگاه های بزرگی همچون دیجی کالا و ایمالز و زوین و ترب و... موجود است که با مراجعه به این وب سایت ها می توانید تا سقف 90% نیز از تخفیفات بهره مند شوید.

ما به شما خرید از فروشگاه های اینترنتی به شدت توصیه می کنیم زیرا هم تنوع محصولات بالایی دارند و هم بیشتر تخفیفات در فروشگاه های اینترنتی است.

فروشگاه های تخفیف بلک فرایدی

 

 

تخفیفات جمعه سیاه در 4 آذر 1401 می باشد و فروشگاه اینترنتی زوین مرکز فروش انواع جوراب و زیرپوش و زیورآلات مسی و ظروف مسی و... می باشد. 

در این روز با کد تخفیف (blackfriday30)  30 درصد تخفیف روی کلیه خرید خود از فروشگاه اینترنتی زوین (zevin.ir)داشته باشید.

در فروشگاه زوین انواع مدل جوراب زنانه و مردانه و بچگانه و زیرپوش مردانه و شورت زنانه و بچگانه و انواع زیورآلات مسی مانند دستبند گردنبند و انگشتر و... ظروف مسی مانند لیوان بشقاب آجیل خوری ست های یلدایی قهوه جوش و... انواع کیف دوچرخه و.... موجود است.

جهت خرید به وب سایت زوین سر بزنید.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی