وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

فروشگاه اینترنتی زوین یه دنیای رنگی بسیار جذاب برای خرید آنلاین جوراب های بسیار زیبا در طرح و رنگ های جذاب و متنوع
مشخصات بلاگ
وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

در فروشگاه زوین (Zevin.ir)، چیزهای کوچکی هست که شما را به دنیای رنگی و شاد هدایت می‌کنه تا یک روز شاد و خوشحالی داشته باشین.

آدرس اینترنتی ما: zevin.ir
اینستاگرام ما: zevin_ir

به سایت ما حتما سربزنید.

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

دوشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲ ب.ظ

جدیدترین مدل جوراب بچگانه دخترانه و پسرانه

همانطور که می‌دانید جوراب یکی از پوشش‌های مهمی است که برای گرم نگه داشتن پا به کار می‌رود. این پوشش مهم‌ترین بخش از لباس کودکان می‌باشد زیرا کودکان معمولا آسیب پذیرتر از بزرگسالان می‌باشند و جورابی مناسب می‌تواند با گرم نگه داشتن پای کودک، سلامتی پاهای او را حفظ کند. امروزه اگر به دنبال خرید جوراب بچگانه رفته باشید حتما می‌دانید که جوراب‌های بچگانه در انواع مختلفی تولید شده‌اند‌. ما در این مقاله به بررسی جوراب جدید بچه گانه و همچنین انواع آن می‌پردازیم پس اگر به دنبال خرید مناسب‌ترین جوراب برای فرزند خود هستید حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

 

آشنایی با مدل های فانتزی ترین جوراب های جدید بچگانه دخترانه و پسرانه 

۱. جوراب‌های بچه گانه نوزادی

 جوراب‌ نوزادی به دلیل استفاده برای نوزادان تازه متولد شده، معمولا جنس نرم و لطیفی دارند.

جوراب‌های نوزادی و عروسکی

جوراب‌های نوزادی و عروسکی

  1. جوراب بچه گانه پسرانه

معمولا مادرانی که فرزند پسر دارند به خوبی می‌دانند که پسران جنب و جوش بسیار زیادی دارند و به همین دلیل تهیه جورابی مناسب برای آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای سلامتی آن‌ها لازم است. جوراب‌ پسرانه معمولا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که طرح‌های خاص و بی‌نظیر آن‌ها سبب ترغیب کودک به پوشیدن جوراب می‌شود.

 

  1. جوراب بچه گانه دخترانه

یکی از انواع جوراب جدید بچه گانه، جوراب‌های دخترانه می‌باشد. این جوراب‌ها معمولا در انواع کالجی، ساق بلند و ساق کوتاه وجود دارند که معمولا حاوی طرح‌های کارتونی و جذاب برای دختران می‌باشند. جوراب‌ دخترانه در رنگ‌های شاد و متنوع در بازار موجود می‌باشند.

 

  1. جوراب بچه گانه مجلسی

جوراب‌های مجلسی معمولا مناسب دختران می‌باشند. در تولید این جوراب‌ها از تور، نگین و دیگر تزئینات استفاده شده است که این تزئینات سبب مجلسی شدن این جوراب‌ها می‌شود. 

جوراب مجلسی

جوراب مجلسی 

  1. جوراب جدید بچه گانه فانتزی

این جوراب‌ها نیز مانند جوراب‌های مجلسی برای موقعیت‌های خاص به کار رفته می‌شوند که طرح و مدل‌ها معمولا اسپرت می‌باشد و برای دختران و پسران مناسب است. این جوراب‌ها نیز در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگونی در بازار موجود می‌باشند.

 

جوراب بچگانه نیم ساق دو خط 

جوراب ورزشی بچگانه

  1. جوراب بچه گانه عروسک

همانطور که می‌دانید کودکان روحیه بسیار لطیفی دارند و علاقه زیادی به لباس‌ها و وسایل فانتزی دارند. کودکان معمولا از طرح‌های عروسکی استقبال بی‌نظیری می‌کنند.

جوراب بچگانه عروسکی 

خرید جوراب نوزادی طرح دار

  1. جوراب‌های بافتنی بچه گانه

این جوراب‌ها در دو نوع ساق بلند و ساق کوتاه در بازار وجود دارند که طرح و نقش آن‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. برای اطلاع از ست لباس بچگانه کلیک کنید.

جوذاب بافتنی بچگانه

جوراب بافتنی دخترانه 

منبع : مجله زوین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۲:۱۲
ابوالفضل بیات
چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۱۲ ق.ظ

لیست کادو روز معلم برای آقای معلم و خانم معلم

<<روز معلم مبارک>>

 

در این مقاله به قدردانی روز معلم و خرید کادو برای قدردانی از زحمت های معلم تان، دوازده اردیبهشت که به نام روز معلم نامگذاری شده است، می پردازیم که با پیشنهاد های ما بهترین کادو برای روز معلم خریداری کنید. همه ما دوست داریم در این روز به پاس قدردانی از زحمات معلم های خود هدیه ایی تقدیم کنیم تا خستگی یکسال تلاش و دلسوزی از دوش معلمانتان بر داشته شود و با کادوی که به او داده اید با هر بار دیدن، یاد شما را برای او زنده نگه داشته شود.

لیستی از بهترین هدایای روز معلم

همان طور که در بالا ذکر شد می خواهیم معضل اصلی و اساسی کادو روز معلم چی بخرم؟ است را برای شما خوانندگان عزیز این مقاله، رفع کنیم تا شما بتوانید با توجه به روحیات شخصی معلم تان از گزینه های زیر و در سایت فروشگاه زوین، هدیه روز معلم خود را تهیه نمایید و در این روز به معلم خود تقدیم کنید.

 

معرفی کادوی مناسب برای روز معلم:

  1. کادوی شال و روسری:

    برای هدیه ی روز معلم زن، شال و روسری می تواند بهترین کادو باشد. به شرطی که به سن و سال او دقت کنید و قبلا از او درباره علافه شان به چه رنگی پرس وجو کنید.

شال نخی تمام برگ

کادو روز معلم زنانه

  1. زیورآلات مسی:

    خرید زیورآلات برای روز معلم

    پیشنهاد کادو روز معلم

    شما شاید به دلیل بال رفتن قیمت طلا، توان خرید آن را نداشته باشید ولی می توانید از زیورآلات مسی مثل ست کامل مسی و یا نیم ست زیورآلات مسی و یا تکی مثل دستبند یا انگشتر یا گردنبند و گوشوار مسی خریداری کنید و از زیورآلات مسی روی مانتو که بسیار شکیل است خریداری کنید و با هدیه روز معلم مرد، استاد خود چه زن و چه مرد را سورپرایز کنید. زیرا هم از قیمت مناسب برخودار است و هم علاوه بر زیبایی برای بدن مفید است.

  2. ظروف مسی :

    ظروف مسی که در انواع ظروف پخت و پز، ظروف پذیرایی، ظروف سرو و نوشیدنی، خرید ظروف تزئینی مسی و سایر ظرف می تواند بهترین کادو برای معلم زن یا مرد باشد. این ظروف علاوه بر مسی بودن با هنر دست است و معلم یا استاد شما می تواند آن را برای تمام عمرش از آن استفاده و یا در ویترین منزلش نگهداری کند.
    برای تهیه ظروف مسی اصل زنجان به سایت فروشگاه صبامس (sabames.ir) رجوع کنید.

  3. پوشاک زنانه :

    پوشاک زنانه شامل جوراب زنانه ها در انواع مدل های مختلف در رنگ و طرح گوناگون مثل جوراب ساقدار، نیم ساق، جوراب بلند بالا زانو، جوراب مچی، جوراب کالج در پک 12 تایی یا 6 تایی برای روز معلم به معلم یا استاد خود هدیه دهید. این نوع پوشاک به درد خور و قابل استفاده است و هم قیمت مناسبی دارد.

کادو روز معلم با قیمت مناسب

  1. پوشاک مردانه:

    پوشاک مردانه از جمله لباس های زیر یا جوراب های مردانه در پک 12 تایی یا 6 تایی می تواند بسیار کاربردی برای کادوی روز معلم باشد.

     

    پک 3 تایی جوراب ساقدار چهار خانه رنگی

    هدیه روز معلم برای پدر

  2. کیف:

    خرید کیف هم بسیار وسیله کاربردی برای روز معلم است که کیف می تواند شامل کیف پول یا کیف مسافرتی باشد که معلم شما با این کادو در روز معلم خوشحال خواهد شد.

  3. کیف دوچرخه :

    یکی ار وسایل بسیار کاربردی برای دوچرخه، کیف دوچرخه است، که اکثر معلم ها چه زن و چه مرد از دوچرخه به عنوان تفریحی یا حمل و نقل از آن استفاده می کنند. پس چه بهتر می توان با کیف دوچرخه آن هم در انواع مدل ها و رنگ ها به راحتی انتخاب و خریداری کنید و روز معلم را برای معلم یا استاد عزیزتان، متفاوت کنید.

کیف دوچرخه موبایل روی تنه دوچرخه

کادو ساده برای روز معلم ورزش

 

شما می توانید با عکس هایی که در طول سال با معلم یا استادتان گرفته اید، کلیپی تهیه و همراه با کادو مد نظرتان به او هدیه دهید.

و در آخر با خط زیبا در کارت پستال روز معلم، این متن زیبا را بنویسید و بر روی کادو بچسبانید:

ای معلم شما را سپاس: ای آغاز بی پایان؛ ای وجود بی کران؛ شما را سپاس. ای والا مقام ؛ ای فراتر از کلام، شما را سپاس. ای کـه هم چون باران بر کویر خشک اندیشه ام بارید.

” روزتان مبارک ”

 

فروشگاه زوین (zevin.ir)یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی می باشد که انواع پوشاک و زیورآلات و کلیه محصولات را میتوانید از آن تهیه کنید. حتما به بخش فروشگاه سربزنید و از محصولات بازدید کنید.

 

منبع: مجله زوین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۰:۱۲
ابوالفضل بیات