وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

فروشگاه اینترنتی زوین یه دنیای رنگی بسیار جذاب برای خرید آنلاین جوراب های بسیار زیبا در طرح و رنگ های جذاب و متنوع
مشخصات بلاگ
وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

در فروشگاه زوین (Zevin.ir)، چیزهای کوچکی هست که شما را به دنیای رنگی و شاد هدایت می‌کنه تا یک روز شاد و خوشحالی داشته باشین.

آدرس اینترنتی ما: zevin.ir
اینستاگرام ما: zevin_ir

به سایت ما حتما سربزنید.

طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱ ق.ظ

قیمت خرید و مشخصات جوراب بچگانه طرح دار

در هنگام خرید جوراب بچگانه طرح دار در نظر داشته باشید که جوراب یکی از پوشش های مهم برای کودکان است. چرا که پاهای ظریف کودکان، پوست حساسی دارند. محافظت پاها از سرما و آلودگی نیز به عهده جوراب هاست. در نتیجه جوراب باید از کیفیت و راحتی کافی برخوردار باشد. و صد البته زیبایی جوراب ها نیز بسیار مهم است. سر خوردن کودک به هنگام بازی هم یکی از معضلات جوراب های قدیمی بود که به لطف استوپ جوراب ( کفی ضد لغزش جوراب ) این مشکل هم حل شده است.

خصوصیات جوراب بچگانه طرح دار

خصوصیات جوراب بچگانه طرح دار

خصوصیات جوراب بچگانه

جوراب های طرح دار بچگانه موجود از نخ درجه یک هندی بافته شده است. راحتی و کشش کش این جوراب ها مناسب است ومانع گردش خون و احساس ناراحتی نمی شود. قسمت پنجه جوراب نیز با دستگاه پنجه گیری پیشرفته دوخته شده است. در نتیجه دوختی یکدست و راحت را در بخش پنجه جوراب ایجاد می کند.

ادامه مطلب در فروشگاه زوین مطالعه کنید.

منبع: مجله زوین

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۰۰ ، ۱۱:۰۱
ابوالفضل بیات
دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۵:۲۱ ب.ظ

لیست قیمت و مشخصات جوراب مردانه طرح اسکاچ

 

مشخصات جوراب مردانه طرح اسکاچ

  • جوراب مردانه فروش عمده
    مشخصات جوراب مردانه اسکاچ
  • جوراب نخی فانتزی
  • جوراب طرح اسکاچ
    جوراب طرح اسکاچ
  • جوراب طرح اسکاچ
    جوراب طرح اسکاچ
  • جوراب طرح اسکاچ

    جوراب طرح اسکاچ

در بافت این جوراب ها از نخ درجه یک هندی که از مرغوب ترین نخ های موجود در بازار جهانی است، استفاده شده است.

  • 75 درصد نخ ویسکوز
  • 15 درصد نخ اسپیندکس
  • 10 درصد کش الاستیک

اسپندکس چیست؟

اسپندکس
اسپندکس

اسپندکس به انگلیسی( Spandex )یا لاکرا یا الاستان یک فیبر مصنوعی است که به خاطر خاصیت کشش استثنایی آن شناخته شده‌است. این فیبرها، جایگزینی برای لاستیک در صنایع پوشاک است.

ویسکوز چیست؟

ویسکوز
ویسکوز

ویسکوز الیافی مانند پنبه و لنین است. ویسکوز با اینکه “بشر ساخته” است، ولی بر خلاف پلی استر و نایلون، ماهیتی گیاهی ( سلولزی ) و پایه طبیعی دارد. فرایند تولید ویسکوز، چیزی شبیه به فرایند تولید کاغذ است. مزایای ویسکوز به پنبه عبارت اند از:

  • جذب رطوبت تا 50 درصد بیشتر
  • راحتی مناسب
  • تنفس پذیری بالاتر
  • رنگ پذیری بیشتر و بهتر

با توجه به توضیحات بالا، پارچه ویسکوز برای تولید جوراب انتخاب بهتری خواهد بود.

آیا جوراب کثیف بیماری زا ست؟!

جوراب کثیف
جوراب کثیف

بو گرفتن کفش ها و جوراب ها معضلی است که بشر امروزی همواره با آن دست به گریبان است. کفش پوشیدن های طولانی، باعث عرق کردن پاها می شوند. رطوبت حاصل از عرق کردن، باعث رشد قارچ ها و باکتری ها می شود. فعالیت باکتری ها و قارچ ها نیز منجر به ایجاد بوی بد در پاها می شوند. ولی مشکل به همین جا ختم نمی شود. رشد قارچ ها روی پوست مشکلات بسیاری را ایجاد می کنند. از خارش و سوزش گرفته تا زخم های عفونی و دردناک. بو کردن جوراب های کثیف، وضع را از این هم بدتر می کنند. چرا که باکتری ها و تخم قارچ های موجود در جوراب کثیف می تواند وارد سیستم تنفسی شما شده و عفونت های شدید ایجاد کند.

 

برای تهیه انواع جوراب مردانه و جوراب زنانه و جوراب نیم ساق مردانه و جوراب مچی مردانه و جوراب ساقدار مردانه به فروشگاه زوین مراجعه کنید.

منبع: مجله زوین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۰۰ ، ۱۷:۲۱
ابوالفضل بیات
يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۲۱ ب.ظ

خرید اینترنتی جوراب زنانه طرح دار

جوراب هندوانه- یکی از محبوب ترین مدل های جوراب زنانه طرح دار

جوراب هندوانه ای

جوراب هندوانه ای هم برای تابستان مناسب است. این جوراب ها از نخ پنبه بافته شده اند و برای پوشیدن با شلوار ها و دامن های کوتاه و فانتزی بسیار مناسب هستند. جوراب هندوانه ای ساق بلند، انتخابی بسیار زیبا برای شب یلدا ست. چه برای پوشیدن و چه به عنوان یک هدیه مناسب برای عزیزانتان.

جوراب هندوانه ای ساقدار

 جوراب های طرحدار ساق بلند از برند السوان، فری سایز است و برای افرادی با شماره پای 36 تا 44 مناسب است.

برای حفظ فرم و حالت کشسانی جوراب ها با تکنیکی جدید و ویژه و همچنین از الیاف با کیفیت بافته شده اند. در بافت این جوراب ها، ویسکوز به کار رفته است. ویسکوز پارچه ای بافته شده از الیاف گیاهی است. این الیاف نسبت به پنبه مقاومت بیشتری دارند و پرز کمتری می دهند.

برای بافت جوراب هندوانه ای السوان از مرغوب ترین نوع اسپندکس استفاده شده است. که هم جوراب به اندازه کافی کش بیاید و هم در طولانی مدت شل نشود. دوخت صاف قسمت پنجه این جوراب ها، به وسیله دستگاه پنجه گیری صورت می گیر که کاملا یکنواخت بوده و ایجاد ناراحتی نمی کند.

 

برای خرید هرکدام از موارد زیر کلیک کنید:

خرید جوراب
جوراب زنانه
جوراب نیم ساق زنانه
جوراب ساق دار زنانه
جوراب زیر زانو زنانه
جوراب ساق بلند بالا زانو زنانه
جوراب کالج زنانه

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۰۰ ، ۱۳:۲۱
ابوالفضل بیات
يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹ ق.ظ

آیا جوراب نانو و فواید آن را میدانید؟

فناوری نانو، دستاوردی است که در همه بخش ها، از پوشاک گرفته تا پزشکی، انقلابی برپا کرده است. ورود فناوری به دنیای مد و پوشاک تولیدات هوشمند جدیدی را روانه بازار ها کرده است. جوراب نانو، جوراب هوشمندی است که مشکلات بسیاری را حل کرده است.

جوراب نانو بدون استفاده از مواد شیمیایی و تنها با بهره گیری از فناوری ریزذرات، مانع از رشد باکتری ها و قارچ ها می شود. این جوراب ها بر خلاف جوراب عطری، حساسیت ایجاد نمی کند. و از آنجا که این نانو ذرات در بافت پارچه ها تنیده می شوند، ماندگار هستند و با شستشو از بین نمی روند.

جوراب نانو این روزها مشتریان زیادی دارد و این موضوع باعث شده تا افراد سودجو انواع تقلبی آن را وارد بازار کنند. در خرید جوراب نانو سعی کنید به فروشگاه ها و برندهای معتبر مراجعه کنید.

برای خرید انواع جوراب زنانه و جوراب مردانه به فروشگاه زوین مراجعه کنید.

جوراب نانو زوین

چند روش سریع و خانگی برای از بین بردن بوی جوراب

بازار پر شده است از پودرها و اسپری های ضد بوی پا که ممکن است خود منجر به ایجاد حساسیت شوند. روش های ساده ای برای رهایی از بوی بد جوراب ها وجود دارد.

  1. پس از هربار استفاده، جوراب هایتان را آب ولرم و کمی صابون بشویید.
  2. حتما از جوراب های نخی و با کیفیت استفاده کنید.
  3. اگر مجبورید که هر روز کفش بپوشید و ساعات طولانی کفش به پا دارید، حتما از کفش مناسب با تهویه کافی استفاده کنید.
  4. سعی کنید چند جفت جوراب داشته باشید و هر روز یکی از آنها را پا کنید. بقیه را شسته و در هوای آزاد و آفتابی خشک کنید. این کار باعث توقف رشد باکتری ها و قارچ ها می شود.
  5. زمانی که کفش به پا ندارید، درون آنها کمی جوش شیرین، پوست مرکبات، یا کیسه چای قرار دهید تا بود آنها را بگیرد. اسپری کردن کمی سرکه هم می تواند کمک کند.
رفع بوی بد جوراب

رفع بوی بد جوراب

 

برای خواندن ادامه مطالب به مجله فروشگاه زوین مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۰۰ ، ۱۱:۱۹
ابوالفضل بیات
شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶ ق.ظ

مرکز فروش اینترنتی انواع جوراب زنانه

جوراب زنانه

فروشگاه زوین یکی از بهترین و فعال ترین فروشگاه ها در عرضه اینترنتی انواع جوراب زنانه زیبا و با کیفیت، در سایز ها و طرح های بسیار متنوع است. کیفیت این جوراب ها، قابل رقابت با انواع خارجی جوراب است.

تنوع جوراب زنانه

تنوع جوراب زنانه

تنوع جوراب زنانه انقدر زیاد است که گاهی انتخاب آن برای خانم ها هم سخت می شود. تنوع در سایز، جنس و رنگ و مدل جوراب های زنانه بیشتر از نوع مردانه آن است.

کیفیت الیاف و بافت جوراب مهم ترین نکته در خرید جوراب مناسب است. اگر جورابتان تنگ باشد، یعنی حالت کشسانی آن کافی نباشد و یا کش و جای دوخت جوراب کیفیت لازم را نداشته باشد، باعث ایجاد تاول و احساس نارحتی زیاد می شوند.

چند مدل پرطرفدار جوراب ساق کوتاه

جوراب ساق کوتاه

جوراب ساق کوتاه

جوراب ساق کوتاه ابتکار امروز و دیروز نیست. بلکه به گذشته های دور در چین و ژاپن بر می گردد. زنان این کشور ها جوراب ها و پاپوش هایی ساق کوتاه، اغلب از جنس ابریشم به پا می کردند.

امروزه این مدل جوراب بسیار پرطرفدارتر از دیگر انواع جوراب شده است. چرا که علاوه بر استفاده در درون کفش، برای حفظ لطافت و سلامت پاها، می توان آنها را در خانه نیز استفاده کرد.

همچنین با مد شدن شلوار ها و دامن های کوتاه تر، جوراب ها بیشتر به چشم می آیند و تقاضا برای خرید انواع جوراب زنانه ساق کوتاه هم بیشتر شده است.

جوراب ساق کوتاه: جورابی است که تا نیمه های ساق را پوشش می دهد. در زمستان می توان به همراه بوت و نیم بوت پوشید. برای ورزش نیز بسیار مناسب است.

جوراب نیم ساق زنانه و جوراب نیم ساق مردانه متنوعی در فروشگاه زوین موجود هست که با خرید جوراب از این فروشگاه میتوانید یه انتخاب عالی و مورد اطمینانی داشته باشید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۰۰ ، ۱۱:۴۶
ابوالفضل بیات
پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۱۳ ب.ظ

جوراب نخی /دنیای خرید تکی و عمده جوراب نخی

 

جوراب مچی زنانه
جوراب مچی زنانه

برای تماشای دنیای رنگین جوراب ها و خرید تکی و عمده جوراب نخی، سری به فروشگاه اینترنتی زوین بزنید و با مطمئن باشید که تنوع جوراب های ما، پاسخگوی هر سلیقه ای خواهد بود.

چرا جوراب می پوشیم؟

جوراب ساقدار زنانه
جوراب ساقدار زنانه

 

از زیبایی و مد که بگذریم، جوراب ها فواید دیگری هم دارند

  • گرم نگهداشتن پاها
  • احساس راحتی در کفش
  • تمیز ماندن پا
  • مصارف درمانی (جوراب واریس)

مد و فشن، روی جوراب ها هم تاثیر فراوان داشته اند. امروزه انواع جوراب ست مادر و کودک ، جوراب مچی زنانه ، جوراب ساقدار مردانه و ... در بسیاری از سایت ها از جمله سایت آمازون و دیجیکالا و فروشگاه زوین موجود می باشد که افراد زیادی برای ساخت یه تیپ عالی به خرید این جوراب ها رو برده اند.

تاریخچه جوراب

تاریخچه جوراب
تاریخچه جوراب

تاریخچه جوراب، خود به تنهایی حدیثی است مفصل. اولین بار جوراب را یونانی ها به پا کردن. در خانه به جای کفش،مردان جوراب های بلند و زنان جوراب های کوتاه به پا می کردند.

در قرن نوزدهم بود که جوراب نخی های ماشین بافت تولید شدند. بعد از جنگ جهانی اول و با مد شدن دامن های کوتاه، جوراب های ساق بلند جای خود را به ساق جورابی های نایلونی دادند.

فواید جوراب نخی

جوراب نخی
جوراب نخی

برای مصارف طولانی مدت، بهتر است از جوراب نخی و یا جوراب نانو استفاده کنید. این نوع جوراب با جذب رطوبت، به حفظ سلامت و لطافت پا، احساس راحتی و جلوگیری از بوی بد کمک می کنند.

برای خرید هرگونه جوراب زنانه ، جوراب مردانه، جوراب بچگانه و..به فروشگاه زوین مراجعه کنید.

منبع: مجله زوین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۰۰ ، ۱۳:۱۳
ابوالفضل بیات

خرید اینترنتی جوراب ساق بلند فانتزی

جوراب های ساق بلند و بالای زانو ، از پرطرفدارترین مدل های جوراب زنانه و بچه گانه به شمار می روند. البته جوراب های بلند مردانه نیز در بازار وجود دارند. این جوراب های بلند اسپرت مردانه ، بیشتر برای فعالیت های ورزشی کاربرد دارند. ولی جوراب بالای زانوی زنانه کاربرد ها و مدل های متنوعی دارند. خانم های با سلیقه به خوبی می دانند که تنها با خرید یک جوراب بلند فانتزی شیک ، می توانند استایل خود را چند برابر زیبا تر کنند. از انواع مختلف جوراب بلند فانتزی زنانه و دخترانه می توان به مدل های زیر اشاره کرد.

جوراب بلند مجلسی زنانه :

جوراب مجلسی بلند زنانه

جوراب های بلند زنانه مدل های و جنس های مختلفی دارند. از جوراب های نایلونی و شیشه ای گرفته تا جوراب های توری و طرح دار و نگین دار امروزی. یکی از جدیدترین مدل های جوراب مجلسی زنانه و دخترانه ، جوراب لمه ای و براق است. یک مدل ترند دیگر هم جوراب هایی توری جدید هستند که به جوراب مش یا جوراب لش معروف اند. این جوراب ها کش ندارند و بیشتر به صورت ساقدار می باشند. جوراب توری مش ، بر خلاف دیگر جوراب ها کاملا آزاد و گشاد است و روی کفش جمع می شود. جوراب شلواری های فیش نت یا لانه زنبوری زنانه دخترانه نیز به تازگی ترند شده اند.

 

جوراب بلند بالای زانو بافتنی و زمستانی

خرید اینترنتی جوراب بلند زنانه و دخترانه

یکی از لباس های مهم در فصول سرد ، جوراب مناسب است. خصوصا جوراب های بلند زمستانی که تمامی قسمت های پا را به خوبی گرم نگه می دارند. جوراب های زمستانی از جوراب های نخی کمی ضخیم تر هستند. این جوراب های شیک در میان خانم های طرفداران زیادی دارد. با خرید مدل های متنوع جوراب بلند فانتزی زمستانی می توانید استایل های جذاب زمستانی داشته باشید. ست جوراب بلند با انواع بوت ها بسیار شیک و ترند است.

جوراب بلند نخی فانتزی و اسپرت

جوراب بالای زانو زنانه و دخترانه

جوراب های بلند نخی از پرفروش ترین انواع جوراب ساق بلند بالا زانو زنانه هستند. این جوراب بلند را می توانید در تمامی فصول سال ، استفاده کنید. تنوع طرح های جوراب بلند بسیار زیاد است. جوراب های بلند اسپرت با طرح های راه راه و یا خط دار و یا تم های ورزشی عرضه می شوند. مدل های جوراب بلند طرح دار فانتزی بسیار متنوع و پرفروش هستند.

این جوراب ها را می توان با دامن ها و شورتک های کوتاه ست کرد. در زمستان نیز به همراه یک تونیک یا هودی بلند ، جلوه ای فانتزی و جذاب خواهد داشت.

فروشگاه زوین مرکز خرید اینترنتی انواع جوراب بلند فانتزی زنانه و بچه گانه

فروشگاه اینترنتی جوراب زوین

اگر قصد خرید جدیدترین مدل های جوراب بلند فانتزی را دارید، حتما سری به فروشگاه زوین بزنید. جوراب های برند السوان ، از بهترین تولیدات داخلی به شمار می روند که در فروشگاه زوین با قیمت مناسب عرضه می شوند. در بافت این جوراب ها از نخ درجه یک هندی استفاده می شود. مدل های جدید و متنوع جوراب ساق بلند بالای زانو زنانه و بچه گانه و ست جوراب ساق بلند مادر و کودک در فروشگاه زوین ، موجود است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۰۰ ، ۱۳:۲۰
ابوالفضل بیات

 

معرفی مدل های زیرپوش شیک زنانه
معرفی مدل های زیرپوش شیک زنانه

زیر پوش ها با اینکه در معرض دید نیستند و حریم شخصی افراد محسوب می شوند، ولی نقش مهمی در روحیه و جذابیت استایل افراد دارند. در نظر سنجی ای در ایالات متحده که توسط شاپ اسمارت (shop smart)  صورت گرفت، 25 درصد افراد بر این عقیده بودند که مدل زیرپوش های زنانه مردانه ای  که شیک نیستند، یا اندازه آنها مناسب نیست، بر حالات روحی آن ها تاثیر منفی می گذارد. ادامه این تحقیقات نشان داد، تقریبا نیمی از شرکت کنندگان در نظر سنجی ، از پوشیدن مدل های زیرپوش شیک، زیبا و مناسب، احساس اعتماد به نفس بیشتری می کنند. توصیه ما به زنان، مردان این است که هیچ گاه قدرت لباس زیرتان را دست کم نگیرید. فکر نکنید، چون زیرپوش ها  را کسی نمی بیند، نیازی به شیک بودن و خاص بودن ندارد. اگر روحیه خوبی ندارید، حتما یک مدل زیر پوش شیک، زیبا و با کیفیت عالی بپوشید.

اهمیت انتخاب رنگ مناسب در زیرپوش ها و تاثیر آن

چند مدل زیرپوش شیک زنانه

زنان و مردان زیادی در انتخاب رنگ و مدل زیرپوش و شیک بودن آن، وسواس به خرج می دهند. چون لباس زیر، بخشی از شخصیت آنها را تعریف می کند. پوشیدن  لباس های زیر فانتزی،  باعث جذابیت شما می شود. به شرطی که در انتخاب رنگ و مدل آنها بیشتر دقت کنید.

در ادامه به رنگ های پرطرفدار زیرپوش ها و تاثیر روانشناختی برخی رنگ ها می پردازیم.

روانشناسی رنگ آبی

طبق روانشناسی رنگ ها ، آبی در لباس زیر، منتقل کننده آرامش و صداقت است. اگر می خواهید طرف مقابلتان را تحت تاثیر بگذارید، در پوشیدن مدل های زیرپوش شیک با آبی رنگ، درنگ نکنید.

روانشناسی رنگ قرمز

مدل های جدید زیرپوش زنانه شیک قرمز
مدل های جدید زیرپوش زنانه شیک قرمز

افرادی که به پوشیدن لباس قرمز اشتیاق نشان می دهند، بسیار پر انرژی، رک و شجاع هستند. جالب است بدانید که از پر فروش ترین لباس های زیر زنانه ، با رنگ قرمز است. لباسی  پر تحرک و شیک برای عزیزانی که دوستشان داریم

روانشناسی رنگ سفید و تاثیر آن در انتخاب زیرپوش سفید

هر چند در علم رنگ شناسی، سفید، سیاه و خاکستری جزء رنگ های خنثی قرار گرفته است، تاثیرات روانشناختی خاص خود را دارند.  استفاده از زیرپوش های سفید رنگ ، شما را فردی پاک، معصوم با روحی زلال و شفاف و کسی که دوستدار بهداشت است، به طرف مقابل معرفی می کند. خرید لباس زیر سفید برای نوعروس ها و جوانان نیز برای ایجاد همین حس صورت می گیرد . رنگ سفید برای کسانی که رنگ پوستشان برنزه نیز مناسب است و جذابیت خاصی به این افراد می دهد. برای شستشوی زیرپوش های سفید خود دقت کنید. این مدل و رنگ زیرپوش های شیک خود را جدا از سایر لباس ها بشویید تا درخشش خود را حفظ کنند.

روانشناسی رنگ سیاه در زیر پوش زنانه:

کسانی که از زیر پوش با رنگ مشکی استفاده می کند، تمایلات نفسانی شان را نشان می دهند. پوشیدن مدل های مختلف زیرپوش رنگ تیره و خصوصا مشکی می تواند تاثیر منفی و هم تاثیر مثبت بگذارد. این به شما بستگی دارد که کی و کجا از این رنگ استفاده کنید. برای پوشیدن زیر پوش در اتاق خواب باید تمایلات طرف مقابل را بسنجید و وسواس به خرج داد.

رنگ سبز از دید روانشناسی در لباس زیر زنانه:

این رنگ در لباس زیر بیانگر ثبات عاطفی و دوستی و صمیمیت است. اگر برای اولین بار کسی را دوست دارید کنارتان بماند، برای انتقال حس آرامش و رهایی، رنگ سبز بهترین گزینه است.

تاثیر روانشناختی رنگ صورتی در زیرپوش های زنانه

خرید رنگ صورتی در لباس زیر لطافت و زنانگی شخص را نمایان می کند. رنگ صورتی روشن، از آرامش و ملایمت بر خودار است و محبت فرد مقابل را می طلبد. فراموش نکنید که این رنگ اغواگری فوق العاده ای در خود دارد. قدرت شگفت انگیزی در طیف های مختلف رنگ صورتی تا سرخابی وجود دارد که چشم ها اغلب تسلیم آن می شوند.

در آخر رنگ ها می توانند احساسات و تخیلات ما را بیش از کلمات و بوها تحت تاثیر قرار دهند. پس اگر به دنبال یک مدل زیرپوش شیک برای اغواگزی بیشتر هستید، حتما به رنگ آن دقت کنید.

چرا زیرپوش های زنانه باید شیک و وسوسه انگیز باشد؟

زیرپوش های دانتل زنانه
زیرپوش های دانتل زنانه

مردان و زنان عاشق شورت و سوتین هایی هستند که به شیکی و زیبایی قسمت های خصوصی بدن را بپوشاند. زیرا تحقیقات روانشناسی، نشان داده است که افراد، اگرطرف مقابل را با زیرپوش ببینند، سریعتر تحریک می شوند تا این که لخت باشد. با این که زنان به لباس زیر خود بسیار اهمیت می دهند، ترجیح مب دهند مردان هم مدل های مختلف زیرپوش شیک استفاده کنند. با توجه به شناختی که از روحیات شریک زندگی خود دارید، رنگ و مدل زیرپوش تان را انتخاب کنید. افرادی هستند که نمی دانند چه لباس زیری را در چه شرایطی بپوشند، می توانند از دوستان یا مشاور یا سرچ از سایت های مختلف در این زمینه، راهنمایی بخواهند که فروشگاه اینترنتی زوین انواع شورت زنانه و شورت مردانه را با بهترین کیفیت و قیمت دردسترس تمام مردان و زنان شیک پوش قرار داده است.

منبع: فروشگاه زوین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۰۰ ، ۱۰:۵۷
ابوالفضل بیات