وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

فروشگاه اینترنتی زوین یه دنیای رنگی بسیار جذاب برای خرید آنلاین جوراب های بسیار زیبا در طرح و رنگ های جذاب و متنوع
مشخصات بلاگ
وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

در فروشگاه زوین (Zevin.ir)، چیزهای کوچکی هست که شما را به دنیای رنگی و شاد هدایت می‌کنه تا یک روز شاد و خوشحالی داشته باشین.

آدرس اینترنتی ما: zevin.ir
اینستاگرام ما: zevin_ir

به سایت ما حتما سربزنید.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۵۰ ب.ظ

راهنمای جامع خرید کیف و لوازم دوچرخه

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از دوچرخه به عنوان وسیله جابه جایی استفاده می کنید یا دوچرخه سواری  ورزش مورد علاقه شما است، راهنمای خرید کیف دوچرخه برای شما مفید خواهد بود. امروزه انجام سفرهای توریستی و تفریحی با دوچرخه بسیار پرطرفدار است.

مسلما انجام این برنامه ها با دوچرخه مستلزم به همراه داشتن وسایل و ملزومات جانبی دیگری به جز دوچرخه نیز است. کیف دوچرخه یکی از کاربردی ترین این وسایل است. اگر می خواهید وسایل شخصی، ملزومات سفر یا مواد غذایی را با دوچرخه خود حمل کنید، داشتن کیف دوچرخه مناسب بسیار مهم است.

راهنمای خرید کیف دوچرخه، به شما کمک می کند تا کیفی با کیفیت و مناسب با نیازهای خود خریداری کنید. هنگام خرید کیف دوچرخه باید به ویژگی های مختلفی مانند دوام کیف، مقاومت در برابر آب، قابلیت تنظیم در اندازه های مختلف، سهولت دسترسی به محتویات کیسه، متعادل کردن وزن دوچرخه و توانایی چنگ زدن سریع به کیف، زمانی که می خواهید دوچرخه های دیگر را پشت سر بگذارید، توجه کنید.  فروشگاه زوین جهت رفاه حال شما بهترین محصولات جمع آوری کرده است رو می توانید به راحتی کیف دلخواه خودتان را تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

معروف ترین برند های کیف دوچرخه

یکی از بخش های مهم در راهنمای خرید کیف دوچرخه، شناخت برند های معتبر و با کیفیت است. فهمیدن اینکه چه نوع کیف دوچرخه ای را بخریم و کدام برندها بالاترین کیفیت ساخت را دارند، کار دشواری است. بنابراین، در اینجا تصمیم گرفتیم شش برند برتر کیف دوچرخه را نام می بریم.

  • کیف دوچرخه BTB:

برند BTB از معروفترین برند های کیف دوچرخه است که از کیفیت و تنوع طرح بالایی برخوردار هستند. جادار و زیبا و راحتی این کیف ها زبان زد است.

  • کیف دوچرخه TOPIK:

این برند از محبوبیت زیادی بین دوچرخه سواران برخوردار است. بسیار محکم و ضد آب می باشند و در هر آب و هوایی قابل استفاده هستند.

منبع: فروشگاه زوین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۰۱ ، ۱۳:۵۰
ابوالفضل بیات
سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۳۲ ب.ظ

روسری کوتاه که به تازگی مد شده بهتر بشناسیم!

روسری کوتاه در حقیقت یک روسری با قواره کوچک می باشد که از جذابیت قابل توجهی برخوردار می باشد. با انتخاب و استفاده از این روسری جذابیت شما چندین برابر خواهد شد. این مدل روسری امروزه به عنوان یکی از مدل های همه پسند شناخته می شود. طرح و جنس این مدل روسری تنوع بسیار زیادی دارد و به چهره بسیاری از افراد می آید.

روسر ی کوتاه

انواع روسری کوتاه

روسری کوتاه چیست؟

روسری کوتاه یکی از انواع مدل روسری است که به تازگی برند شده است. همانطور که گفتیم قواره این مدل روسری بسیار کوچک است حتی از روسری های معمولی نیز کوچک تر می باشد. این مدل روسری شباهت بسیار زیادی به دستمال سر دارد. با این تفاوت که قواره آن اندکی بیشتر است. نام دیگر این مدل روسری، روسری اسکارف است.

دستمال سر دارای ابعاد 50*50 سانت است در صورتی که ابعاد روسری های کوتاه حدود 70*70 سانت می باشد. این مدل روسری با نام بی بی اسکارف نیز شناخته می شود البته برخی از افراد از این روسری با نام روسری دهه شصتی یاد می کنند.

زیرا استفاده از این مدل روسری در دهه شصت توسط خانم ها رواج داشته است و حال پس از گذشت حدود چهار دهه این مدل روسری دوباره مد شده است و به محبوبیت قابل توجهی دست یافته است.

آشنایی با انواع مدل روسری کوتاه

روسری کوتاه امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل روسری کوتاه در بین دختران و بانوان شناخته می شود. این مدل روسری دارای انواع طرح های مختلف می باشد. از آنجا که سلیقه و نظرات افراد متفاوت می باشد ممکن است هر طرح خاص مد نظر برخی از بانوان باشد.

در صورتی که به رنگ های شاد علاقه داشته باشید می توانید طرح های شادتر را انتخاب نمایید. در صورتی که مدل ساده این روسری برای آن دسته از خانم هایی که طرفدار سادگی هستند گزینه مناسبی می باشد. به طور کلی می توان گفت این مدل روسری یک روسری جذاب و کوتاه است که دارای طرح های مختلف و متنوع می باشد.

روسری کوتاه با طرح گوچی

یکی از انواع طرح های پرطرفدار روسری کوتاه طرح گوچی می باشد، که این برند را به تصویر می کشد. امروزه جدیدترین روسری کوتاه طرح گوچی به راحتی توانسته نظر خانم ها را به سوی خود جذب کند.

روسری کوتاه با طرح رنگین کمان

این مدل طرح روسری کوتاه باعث می شود تا ظاهری شاد و جذاب داشته باشید. مدل روسری های کوتاه شاد و رنگی برای استفاده در فصول گرم سال مناسب به نظر می رسند. البته در این رابطه باید جنس آن را نیز در نظر داشته باشید به عنوان مثال روسری های کوتاه نخی با طرح رنگین کمان برای تابستان گزینه مناسبی هستند.

روسری کوتاه جدید

انواع طرح روسری کوتاه

روسری کوتاه طرح راه راه

شیک ترین طرح روسری کوتاه جدید که مورد پسند بسیاری از خانم های جوان قرار دارد مدل جدید روسری کوتاه طرح راه راه می باشد. با انتخاب و استفاده از این مدل روسری می توان به استایل زیباتر دست یافت. این مدل روسری صورت شما را جذاب نشان می دهد.

اکسارف طرح توپ توپی

طرح توپ توپی روسری کوتاه ممکن است درشت یا ریز باشد. این مدل روسری جدید کوتاه زنانه نیز بین خانم ها به جایگاه خاصی دست یافته در صورتی که بسیاری از خانم های جوان خاص پسند این مدل روسری را انتخاب می کنند.

روسری طرح ترکیبی

این مدل روسری کوتاه ترکیبی از طرح های متنوع و مختلف همچون طرح های هنری، فانتزی و هندسی می باشد. طرح این مدل روسری های کوتاه تقریبا شلوغ به نظر می رسد. این مدل روسری را می توان به راحتی با لباس های ساده ست کرد و به استایل مناسب دست یافت.

انواع جنس روسری کوتاه

همانطور که عنوان شد این مدل روسری در طرح و جنس متنوع در بازار موجود می باشد. در ادامه قصد داریم تا انواع جنس روسری کوتاه دخترانه را به صورت مختصر مورد بررسی قرار دهیم.

روسری کوتاه نخی 

این مدل روسری های کوتاه سبک و نازک هستند. از این با انتخاب و استفاده از آن دیگر احساس سنگینی روی سر خود نخواهید داشت. همچنین انتقال هوا در این روسری به راحتی انجام می گیرد از این رو با استفاده از آن دیگر احساس گرما نخواهید داشت.

روسری ساتن

این مدل روسری کوتاه مجلسی از جذابیت قابل توجهی برخوردار می باشد. با پوشیدن آن می توانید تغییر بزرگی در چهره خود ایجاد نمایید. ساتن از جمله پارچه های براق است و این براق بودن باعث زیبا به نظر رسیدن شما خواهد شد.

روسری توری یا گیپور

در صورتی که برای مهمانی و یا مجلس به دنبال یک روسری مناسب برای خود هستید این مدل روسری کوتاه می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این مدل روسری در رنگ های متنوع در بازار وجود دارد و با انتخاب آن می توان جذابیت چهره خود را دو چندان نمود. از این رو اگر قصد دارید در مجالس و یا مهمانی پوشش سر خود را حفظ کنید این مدل روسری های کوتاه انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

روسری ابریشمی

این مدل روسری کوتاه مد شده علاوه بر زیبایی منحصر به فرد و ظاهر لوکس، ضد حساسیت می باشد. از این رو اگر مو یا پوست حساس داشته باشید این مدل روسری برای شما گزینه مناسبی خواهد بود.

انواع روسری کوتاه

روسری کوتاه شیک

روسری کوتاه را با چه نوع استایل می توان ست کرد؟

همانطور که اطلاع دارید یکی از مهمترین اجزای استیل شما که بسیار خودنمایی می کند، روسری می باشد. روسری در انواع مدل ها و طرح ها در بازار موجود می باشد. یکی از انواع روسری ها که امروزه طرفداران بیشماری دارد روسری کوتاه می باشد.

در صورت ست کردن این مدل روسری با دیگر لباس های خود می توانید به استایل جذاب و زیبا دست یابید. همچنین با انتخاب این مدل روسری مورد تشویق بسیاری از مخاطبان قرار خواهید گرفت. ب

ه طور کلی می توان گفت این مدل روسری در انواع سه گوش و چهارگوش در بازار موجود می باشد. مدل های چهارگوش این مدل روسری را می توان تا کرد و سپس مورد استفاده قرار داد.

یکی از انواع استایل که این مدل روسری را می توان با آن ست کرد، استایل فانتزی می باشد. این استایل باعث می شود متفاوت از دیگران به نظر برسید. امکان ست کردن این مدل روسری با کت و دامن و یا کت و شلوار برای شما وجود دارد. استایل کلاسیک یکی از مناسب ترین گزینه ها برای ست کردن با این مدل روسری است. امکان ست کردن روسری کوتاه ترند با پیراهن نیز برای شما وجود دارد.

دوستان عزیز انواع شال و روسری در فروشگاه اینترنتی زوین عرضه شده است که می توانید انواع مدل های متنوع را ببینید و به صورت آنلاین تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

منبع: مجله زوین

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۰۱ ، ۱۳:۳۲
ابوالفضل بیات

همانطور که می‌دانید جوراب یکی از تاثیرگذارترین پوشش‌ها در تیپ و شخصیت افراد می‌باشد‌. لازم است بدانید که جوراب‌ زنانه و مردانه در برند‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارند . امروزه افراد زیادی برای خرید جوراب اسپرت کالج دخترانه و پسرانه به برند تولید کننده توجه بسیار زیادی می‌کنند. درباره برندهای مطرح جوراب کالج اسپرت چه می‌دانید؟ به نظر شما کدام برند از لحاظ دوخت و کیفیت از بقیه برتر است؟ اگر شما هم قصد آشنایی با برند‌های مطرح در زمینه تولید جوراب را دارید، حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

جوراب کالج پسرانه و دخترانه

جوراب کالج پسرانه و دخترانه

 

اهمیت انتخاب برندی مناسب برای جوراب کالج اسپرت دخترانه

لازم است بدانید که امروزه تولید کنندگان بسیار زیادی در زمینه تولید جوراب فعالیت می‌کنند که هر یک از آن‌ها کیفیت و ویژگی‌های خاصی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. اگر شما هم به کیفیت جوراب خریداری شده اهمیت می‌دهید باید بدانید که برندهای مطرح و مشهور جهانی معمولا کیفیت بسیار بالایی را برای محصولات خود ارائه می‌دهند بنابراین بهتر است که قبل از خرید جوراب، برندی محبوب و باکیفیت را انتخاب کرده و به کیفیت آن اطمینان کنید.

لازم است بدانید که امروزه برندهای مطرح خارجی کیفیت را اولویت اصلی تولید محصولات خود می‌دانند و همواره محصولات با کیفیتی را تولید می‌کنند. اگر شما هم از طرفداران برندهای خارجی هستید باید بدانید که به دلیل نوسانات ارزی برخی از این برندها قیمت بسیار بالایی دارند. برای خرید جوراب انواع جوراب کالج اسپرت لازم است که به دو شاخصه‌ی کیفیت و قیمت توجه زیادی داشته باشیم و محصولی را انتخاب کنیم که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت مناسب باشد. در ادامه برخی از برندهای مطرح خارجی و ویژگی‌های هر یک را مشاهده می‌کنید.

جوراب دخترانه باکیفیت

جوراب دخترانه باکیفیت

۱. برند ال سی وایکیکی

این برند نام آشنایی در میان دیگر برندها دارد و به دلیل فعالیت گسترده در حوزه پوشاک بسیار محبوب و پر طرفدار است. در واقع برند ال سی وایکیکی برند تولید کننده پوشاک در ترکیه می‌باشد که دارای وب سایتی برای فروشگاه محصولات خود به تمامی کشورها می‌باشد. جوراب‌های تولید شده توسط این برند کیفیت نسبتا بالایی دارد و جنس آن‌ها از پنبه می‌باشد. لازم است بدانید که جوراب کالج اسپرت پسرانه از برند ال سی وایکیکی قیمت نسبتا بالایی در میان رقیبان خود دارد.

 

۲‌. برند نوردای

این برند یکی از موفق‌ترین و پر طرفدار ترین برندهای تولید کننده جوراب می‌باشد که در کشور آلمان فعالیت می‌کند. این برند انواع لباس زیادی مردانه و زنانه، انواع جوراب و جوراب کالج اسپرت دخترانه را تولید می‌کند. جوراب‌های تولید شده توسط این برند محبوب به نوعی ساخته شده‌اند که پا در آن‌ها قابلیت تنفس داشته و به هیچ عنوان عرق نمی‌کند. جوراب‌های این برند در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار موجود می‌باشند. لازم به ذکر است که این برند از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه است.

 

۳. برند پوپیم

این برند یکی از برندهای مطرح ایتالیایی است که  از سال ۱۹۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند محصولات گوناگونی را عرضه می‌کند که یکی از آن‌ها جوراب کالج اسپرت دخترانه می‌باشد. لازم است بدانید که این برند برای تمام سنین و تمام سلیقه‌های جامعه محصولات گوناگونی را ارائه داده است. این برند در تولید جوراب‌های خود از 75 درصد الیاف نخی، 2 درصد الاستین و 23 درصد پلی استر استفاده کرده است.

جوراب کالج

جوراب کالج

۴‌. برند نایک

همانطور که می‌دانید نایک یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید وسایل ورزشی می‌باشد که در همین راستا اقدام به تولید جوراب‌های مردانه و زنانه کرده است. این جوراب‌های کیفیت بالا و دوخت تمیزی دارند که افراد زیادی اقدام به خرید این جوراب‌ها می‌کنند. این جوراب‌ها با توجه به برند بودن، قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های مشابه دارند که همین موضوع سبب شده است که افراد به سراغ خرید مدل‌های دیگر بروند.

 

۵. جوراب مارک ادور

این برند یکی از برندهایی است که اقدام به تولید و عرضه جوراب ‌های باکیفیت کرده است. در تولید این جوراب‌ها از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده است و دوخت تمیز و مناسبی دارد. لازم این بدانید که این برند علاوه بر جوراب کالج اسپرت دخترانه اقدام به تولید انواع جوراب‌ ورزشی، جوراب‌های پسرانه و جوراب شلواری‌ زنانه و دخترانه کرده است.

جوراب شلواری زنانه

6.جوراب‌های برند السوان

این برند یکی از باکیفیت‌ترین برندهای تولید کننده جوراب می‌باشد که در تولید جوراب از الیاف صد در صد طبیعی استفاده کرده است. در تولید این جوراب‌ها کمترین درصد پلاستیک استفاده شده است که این میزان حدود 10 درصد می‌باشد. علاوه بر این کش استفاده شده در این جوراب‌ها هیچ گونه ردی روی پا نمی‌گذارد و از بهترین برندهای موجود در بازار می‌باشد. در تولید این جوراب‌ها از تکنیکی استفاده شده است که سبب شده کشسانی جوراب حفظ شود و فشار آزار دهنده‌ای به پا وارد نشود.

لازم است بدانید که حدود 65 درصد نخ پلی استر ویسکوز در این جوراب به کار رفته است که خواصی مشابه پنبه دارد. همچنین این جنس پرزدهی کمتر و طول عمر بیشتری دارد. کیفیت دوخت در برند السوان بسیار بالا می‌باشد به طوری که دوخت جوراب به هیچ وجه پا را اذیت نمی‌کند. جالب است بدانیم که کیفیت بالای جوراب‌های این برند باعث تبدیل برند السوان به یکی از پرطرفدارترین برندهای جهان است. اگر شما هم قصد خرید جوراب کالج اسپرت دخترانه و پسرانه از برند السوان را دارید باید بدانید که فروشگاه زوین نماینده فروش این برند محبوب می‌باشد.

جوراب کالج زنانه

جوراب دخترانه السوان

 

خرید انواع جوراب‌ کالج اسپرت

برای خرید باکیفیت‌ترین جوراب‌ها لازم است که بعد از انتخاب برندی مطمئن، به سراغ انتخاب فروشگاهی برتر و باکیفیت باشید. انتخاب فروشگاهی مطمئن برای خرید جوراب‌ دخترانه و پسرانه اندکی مشکل است و شما بایستی با یک بار خرید از فروشگاه مورد نظر خود، اقدام به تست کیفیت محصولات آن فروشگاه کنید. فروشگاه زوین یکی از فروشگاه‌هایی است که در زمینه فروش جوراب‌های اسپرت دخترانه و پسرانه فعالیت می‌کند.

جوراب‌های موجود در فروشگاه زوین از برند السوان است. همانطور که در بخش قبل نیز گفتم این برند، برندی محبوب و باکیفیت در میان رقیبان خود است که قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز دارد. و در آخر جهت مشاهده جدیدترین و متنوع ترین جوراب‌ها می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. کلیه جوراب های ما از برند السوان می باشد. که در بخش فروشگاه می توانید ببینید و جوراب موردنیاز خود را تهیه کنید.

منبع: مجله زوین

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۴۲
ابوالفضل بیات