وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

فروشگاه اینترنتی زوین یه دنیای رنگی بسیار جذاب برای خرید آنلاین جوراب های بسیار زیبا در طرح و رنگ های جذاب و متنوع
مشخصات بلاگ
وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

در فروشگاه زوین (Zevin.ir)، چیزهای کوچکی هست که شما را به دنیای رنگی و شاد هدایت می‌کنه تا یک روز شاد و خوشحالی داشته باشین.

آدرس اینترنتی ما: zevin.ir
اینستاگرام ما: zevin_ir

به سایت ما حتما سربزنید.

طبقه بندی موضوعی
قوانین ست کردن جوراب زنانه

قوانین ست کردن جوراب زنانه

جوراب ها در استایل های امروزی جایگاهی ویژه دارند. گاهی لباس ها را طوری می پوشیم که جوراب هایمان بیشتر به چشم بیایند. گاهی نیز لازم است، جوراب ها پنهان بمانند تا سایر لباس ها و کفش ها خودنمایی کنند. مهم نیست که اسپرت می پوشید یا مجلسی ، مهم این است که با رعایت چند نکته ساده بتوانید از زیبایی جوراب زنانه استایلتان استفاده کنید.

البته که نباید نقش بهداشتی و سلامتی جوراب ها را فراموش کنیم. شاید به جرات بتوان جوراب ها را مهربان ترینِ لباس ها نامید. بدون این یاوران بی ادعا، پوشیدن کفش ها دردناک و گاهی غیر ممکن خواهد بود. خصوصا کفش های کتانی یا اسنیکرز که جزء لاینفک استایل های اسپرت به شمار می روند.

جوراب ساق بلند بالای زانو THIGH-HIGH SOCKS

جوراب ساق بلند بالای زانو زنانه

جوراب ساق بلند بالای زانو زنانه

جوراب بالای زانو یک اکسسوری ایده آل برای تمامی فصول، خصوصا فصول سرد است. اگر میانه خوبی با جوراب شلواری ها ندارید، جوراب ساق بلند جایگزین مناسبی است. اگر هم از استایل های تکراری و همیشگی خود خسته شده اید، حتما این آیتم جذاب را در استایل خود بگنجانید.

جوراب های بلند شیشه ای ، یار همیشگی لباس های رسمی و مجلسی زنانه است. جوراب شیشه ای را می توانید با دامن های کوتاه و میدی به همراه شومیز و پیراهن مناسب ست کنید. در کنار این نوع جوراب ها استفاده از کفش های پاشنه دار و کاملا رسمی، الزامی است. البته بهتر از جوراب زنانه طرح دار نازک برای ست کردن با لباس های مجلسی دوری کنید.

جوراب های بلند نخی و بافتنی را با استایل های اسپرت و زمستانی به خوبی می توان ست کرد. نکته مهم در ست کرن این جوراب ها رنگ و طرح آن است. از آنجا که جوراب های بالای زانو به خوبی در استایل شما مشخص هستند، بهتر رنگ جوراب را با یکی از آیتم های استایل خود ست کنید. و یا از رنگ های خنثی استفاده کنید تا دیگر لباس ها خودنمایی بیشتری کنند.

جوراب زیر زانو KNEE-HIGH SOCKS

جوراب زیر زانو زنانه

قدیمی تر ها این جوراب را با نام جوراب سه ربع می شناختند. تنها تفاوت جوراب سه ربع با جوراب بالای زانو در نحوه ست کردن آن است. جوراب زیر زانو زنانه ، اغلب جلوه ای اسپرت و کژوآل دارد.

جوراب سه ربع بافتنی و نخی ، هم بهترین آیتم برای استایل های کژوال و گرانچ است. اگر اهل استایل تینیجری هستید، جوراب زیرزانو اسپرت را با کفش کنورس، ونس و شلوارک یا دامن کوتاه بپوشید. علاوه بر دامن های کوتاه اسپرت ، ست جوراب زیر زانو با شلوارک های جین بسیار شیک و جذاب است.

جوراب ساق دار CREW SOCKS

جوراب ساقدار زنانه

جوراب ساقدار زنانه

جوراب ساقدار زنانه و نیم ساق از پرطرفدار ترین مدل های جوراب به شمار می روند. در استایل های زنانه امروزی که شلوار های کوتاه را بیشتر می پسندند، می توان از جوراب های ساقدار طرح دار زنانه به عنوان یک آیتم شیک و متفاوت استفاده کرد. در فصل تابستان هم می توان جوراب های ساده رنگی ساقدار را با شلوار های طرح دار ست کرد. در زمستان نیز، بهترین گزینه برای بوت ها و نیم بوت ها هستند. با یک جوراب ساقدار و نیم بوت و کمی خطای دید، می توانید کوتاه بودن شلوارتان را مخفی کنید.

به تازگی مدل جدید جوراب ساقدار معروف به جوراب مش توری نیز وارد بازار شده اند. این جوراب ها کش ندارند و از جوراب های معمولی کمی گشاد تر هستند. جوراب مش و توری از انواع جوراب های مجلسی تر هستند که می توان با کفش های اسپرت نیز ست کرد. می توانید آنها را به همراه یک نیم بوت پاشنه دار یا حتی یک کفش عروسکی نیز بپوشید. جوراب های نخی لش و گشاد را نیز با کفش های کتانی و استایل لش و تینیجری ست کنید.

 

جوراب مچی ANKLE SOCKS

جوراب مچی و نیم ساق زنانه

جوراب مچی و نیم ساق زنانه

جوراب مچی زنانه یا جوراب ساق کوتاه زنانه ، تنها تا روی قوزک پا را می پوشانند و تنها قسمت کوچکی از جوراب ممکن است از کفش نمایان باشد. جوراب مچی مناسب شلوار های کوتاه و کفش های کتانی و اسپرت است، البته اگر می خواهید که کمی از ساق پای شما نمایان باشد. جوراب های مچی زنانه طرح دار را با کفش های تک رنگ بپوشید تا جذاب تر دیده شوند. جوراب های مچی را می توانید هم با استایل های کژوال و هم برای حفظ سلامت پاها با لباس های راحتی خانگی بپوشید.

جوراب کالج ( بدون ساق و دکلته ) NO SHOW SOCKS

جوراب کالج و پاپوش زنانه

جوراب کالج و پاپوش زنانه

این دسته از جوراب ها نیز جزو جوراب های محبوب و پرفروش هستند. البته مدل های متنوعی دارند. از جوراب های اسنیکرز گرفته تا پاپوش یا FOOT SOCKS که برای کفش های مختلف طراحی شده اند. همانطور که از اسم جوراب اسنیکرز بر می آید، مناسب کفش های کتانی و انواع اسنیکرز است. جوراب کالج زنانه ، بهترین آیتم برای کفش های راحتی، کالج ، آکسفورد ، لوفر و پامپ است.

پوشیدن کفش های عروسکی بدون جوراب آن هم در فصل های گرم سال ، بیشتر شبیه به یک کابوس است. برای رهایی از این کابوس، تنها کافی است یک جوراب پاپوش یا NO SHOW SOCKS با کفش عروسکی با فلت خود بپوشید. شاید مضل بزرگ این قبیل جوراب ها این باشد که مدام از پا در می آیند. پس سعی کنید پاپوشی بخرید که داخل آن نوار های نایلونی چسبان داشته باشد.

اگر در تابستان کفش های جلوباز را بدون جوراب دکلته نپوشید. این جوراب های جدید مناسب کفش های جلوباز طراحی شده اند و بسیار کاربردی هستند.

جوراب دکلته زنانه

جوراب دکلته زنانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی