وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

فروشگاه اینترنتی زوین یه دنیای رنگی بسیار جذاب برای خرید آنلاین جوراب های بسیار زیبا در طرح و رنگ های جذاب و متنوع
مشخصات بلاگ
وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

در فروشگاه زوین (Zevin.ir)، چیزهای کوچکی هست که شما را به دنیای رنگی و شاد هدایت می‌کنه تا یک روز شاد و خوشحالی داشته باشین.

آدرس اینترنتی ما: zevin.ir
اینستاگرام ما: zevin_ir

به سایت ما حتما سربزنید.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

شنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۳۲ ق.ظ

جوراب حوله ای بهتره یا نخی؟

سلام دوستای عزیز.

امروز امدم با یه مقایسه کوچیک بین جورابهای جذاب نخی و کلی فواید اون گفتم. البته که این مورد ها هست و بنا به سلیقه شما میوتنید انتخاب کنید. فروشگاه زوین مرکز فروش ویژه جوراب هست که چندین سال جوراب های سرتاسر کشور تامین میکنه شمام اگه با این برند آشنا نیستی لازمه که به سایتشون سربزنی.

با شروع فصل سرد، یکی از اولین چیزایی که به ذهنمون خطور می کنه، خرید جوراب بلند زمستانی گرم و راحته. با سلیقه ترا برای خودشون و عزیزاشون جوراب بافتنی های خوشگل و رنگی می بافن. جوراب پشمی محلیارو که دیگه نگو. هم خیلی گرمن و هم خیلی خوشگل.

نکاتی درباره خرید جوراب بلند زمستانی مناسب

جوراب پشمی دستباف کردی

جوراب زمستانی انواع مختلفی داره و برای خرید جوراب زمستانی مناسب باید اول اونا رو بشناسی و با توجه به نیازت خرید کنی.

1. جوراب پشمی:

جوراب های پشمی که الیاف آن از پشم گوسفند یا بز یا شتر تافته می شود. این جوراب ها اغلب با طرح های سنتی و محلی و به صورت دستباف در بازار وجود دارند. جوراب های پشمی، بیشتر مناسب مناطق خیلی سرد هستند. این جوراب ها، پاها را در برابر سرمای شدید و رطوبت محافظت می کنند. 

2. جوراب بافتنی یا پاپوش زمستانی:

جوراب بافتنی

جوراب بافتنی

جوراب های بافتنی که اغلب به صورت مچی یا نیم ساق بافته می شوند، برای استفاده در محیط خانه مناسب ترند. این جوراب ها هم به صورت دستباف و هم ماشینی هستند. بهتر است هنگام خرید به سایز آنها دقت کنید.

3. جوراب حوله ای:

جوراب حوله ای یکی از پرطرفدارترین جوراب های زمستانی هستند. زیرا می توان آنها را داخل کفش و بوت نیز استفاده کرد. هنگام خرید جوراب حوله ای دقت کنید که حتما الیاف آن نخی یا پنبه ای باشد.

جوراب حوله ای

جوراب حوله ای

4. جوراب پنبه ای:

جوراب پنبه ای با تراکم بالا یک انتخاب عالی برای فصول سرد هستند. علاوه بر گرمی، بسیار لطیف و راحت هستند. می توانید داخل چکمه و بوت هم، آنها را بپوشید.

فروشگاه زوین، مرکز فروش انواع جوراب نخی و جوراب بالا زانو با کیفیت بالاست. برای خرید و دیدن مدل های متنوع اون به این فروشگاه معتبر سر بزنید. تا درب منزل جوراب هاتون تحویل بگیرید.

منبع: مجله زوین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۰۱ ، ۰۹:۳۲
ابوالفضل بیات