وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

فروشگاه اینترنتی زوین یه دنیای رنگی بسیار جذاب برای خرید آنلاین جوراب های بسیار زیبا در طرح و رنگ های جذاب و متنوع
مشخصات بلاگ
وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

در فروشگاه زوین (Zevin.ir)، چیزهای کوچکی هست که شما را به دنیای رنگی و شاد هدایت می‌کنه تا یک روز شاد و خوشحالی داشته باشین.

آدرس اینترنتی ما: zevin.ir
اینستاگرام ما: zevin_ir

به سایت ما حتما سربزنید.

طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۰۱:۳۲ ب.ظ

روسری کوتاه که به تازگی مد شده بهتر بشناسیم!

روسری کوتاه در حقیقت یک روسری با قواره کوچک می باشد که از جذابیت قابل توجهی برخوردار می باشد. با انتخاب و استفاده از این روسری جذابیت شما چندین برابر خواهد شد. این مدل روسری امروزه به عنوان یکی از مدل های همه پسند شناخته می شود. طرح و جنس این مدل روسری تنوع بسیار زیادی دارد و به چهره بسیاری از افراد می آید.

روسر ی کوتاه

انواع روسری کوتاه

روسری کوتاه چیست؟

روسری کوتاه یکی از انواع مدل روسری است که به تازگی برند شده است. همانطور که گفتیم قواره این مدل روسری بسیار کوچک است حتی از روسری های معمولی نیز کوچک تر می باشد. این مدل روسری شباهت بسیار زیادی به دستمال سر دارد. با این تفاوت که قواره آن اندکی بیشتر است. نام دیگر این مدل روسری، روسری اسکارف است.

دستمال سر دارای ابعاد 50*50 سانت است در صورتی که ابعاد روسری های کوتاه حدود 70*70 سانت می باشد. این مدل روسری با نام بی بی اسکارف نیز شناخته می شود البته برخی از افراد از این روسری با نام روسری دهه شصتی یاد می کنند.

زیرا استفاده از این مدل روسری در دهه شصت توسط خانم ها رواج داشته است و حال پس از گذشت حدود چهار دهه این مدل روسری دوباره مد شده است و به محبوبیت قابل توجهی دست یافته است.

آشنایی با انواع مدل روسری کوتاه

روسری کوتاه امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل روسری کوتاه در بین دختران و بانوان شناخته می شود. این مدل روسری دارای انواع طرح های مختلف می باشد. از آنجا که سلیقه و نظرات افراد متفاوت می باشد ممکن است هر طرح خاص مد نظر برخی از بانوان باشد.

در صورتی که به رنگ های شاد علاقه داشته باشید می توانید طرح های شادتر را انتخاب نمایید. در صورتی که مدل ساده این روسری برای آن دسته از خانم هایی که طرفدار سادگی هستند گزینه مناسبی می باشد. به طور کلی می توان گفت این مدل روسری یک روسری جذاب و کوتاه است که دارای طرح های مختلف و متنوع می باشد.

روسری کوتاه با طرح گوچی

یکی از انواع طرح های پرطرفدار روسری کوتاه طرح گوچی می باشد، که این برند را به تصویر می کشد. امروزه جدیدترین روسری کوتاه طرح گوچی به راحتی توانسته نظر خانم ها را به سوی خود جذب کند.

روسری کوتاه با طرح رنگین کمان

این مدل طرح روسری کوتاه باعث می شود تا ظاهری شاد و جذاب داشته باشید. مدل روسری های کوتاه شاد و رنگی برای استفاده در فصول گرم سال مناسب به نظر می رسند. البته در این رابطه باید جنس آن را نیز در نظر داشته باشید به عنوان مثال روسری های کوتاه نخی با طرح رنگین کمان برای تابستان گزینه مناسبی هستند.

روسری کوتاه جدید

انواع طرح روسری کوتاه

روسری کوتاه طرح راه راه

شیک ترین طرح روسری کوتاه جدید که مورد پسند بسیاری از خانم های جوان قرار دارد مدل جدید روسری کوتاه طرح راه راه می باشد. با انتخاب و استفاده از این مدل روسری می توان به استایل زیباتر دست یافت. این مدل روسری صورت شما را جذاب نشان می دهد.

اکسارف طرح توپ توپی

طرح توپ توپی روسری کوتاه ممکن است درشت یا ریز باشد. این مدل روسری جدید کوتاه زنانه نیز بین خانم ها به جایگاه خاصی دست یافته در صورتی که بسیاری از خانم های جوان خاص پسند این مدل روسری را انتخاب می کنند.

روسری طرح ترکیبی

این مدل روسری کوتاه ترکیبی از طرح های متنوع و مختلف همچون طرح های هنری، فانتزی و هندسی می باشد. طرح این مدل روسری های کوتاه تقریبا شلوغ به نظر می رسد. این مدل روسری را می توان به راحتی با لباس های ساده ست کرد و به استایل مناسب دست یافت.

انواع جنس روسری کوتاه

همانطور که عنوان شد این مدل روسری در طرح و جنس متنوع در بازار موجود می باشد. در ادامه قصد داریم تا انواع جنس روسری کوتاه دخترانه را به صورت مختصر مورد بررسی قرار دهیم.

روسری کوتاه نخی 

این مدل روسری های کوتاه سبک و نازک هستند. از این با انتخاب و استفاده از آن دیگر احساس سنگینی روی سر خود نخواهید داشت. همچنین انتقال هوا در این روسری به راحتی انجام می گیرد از این رو با استفاده از آن دیگر احساس گرما نخواهید داشت.

روسری ساتن

این مدل روسری کوتاه مجلسی از جذابیت قابل توجهی برخوردار می باشد. با پوشیدن آن می توانید تغییر بزرگی در چهره خود ایجاد نمایید. ساتن از جمله پارچه های براق است و این براق بودن باعث زیبا به نظر رسیدن شما خواهد شد.

روسری توری یا گیپور

در صورتی که برای مهمانی و یا مجلس به دنبال یک روسری مناسب برای خود هستید این مدل روسری کوتاه می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این مدل روسری در رنگ های متنوع در بازار وجود دارد و با انتخاب آن می توان جذابیت چهره خود را دو چندان نمود. از این رو اگر قصد دارید در مجالس و یا مهمانی پوشش سر خود را حفظ کنید این مدل روسری های کوتاه انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

روسری ابریشمی

این مدل روسری کوتاه مد شده علاوه بر زیبایی منحصر به فرد و ظاهر لوکس، ضد حساسیت می باشد. از این رو اگر مو یا پوست حساس داشته باشید این مدل روسری برای شما گزینه مناسبی خواهد بود.

انواع روسری کوتاه

روسری کوتاه شیک

روسری کوتاه را با چه نوع استایل می توان ست کرد؟

همانطور که اطلاع دارید یکی از مهمترین اجزای استیل شما که بسیار خودنمایی می کند، روسری می باشد. روسری در انواع مدل ها و طرح ها در بازار موجود می باشد. یکی از انواع روسری ها که امروزه طرفداران بیشماری دارد روسری کوتاه می باشد.

در صورت ست کردن این مدل روسری با دیگر لباس های خود می توانید به استایل جذاب و زیبا دست یابید. همچنین با انتخاب این مدل روسری مورد تشویق بسیاری از مخاطبان قرار خواهید گرفت. ب

ه طور کلی می توان گفت این مدل روسری در انواع سه گوش و چهارگوش در بازار موجود می باشد. مدل های چهارگوش این مدل روسری را می توان تا کرد و سپس مورد استفاده قرار داد.

یکی از انواع استایل که این مدل روسری را می توان با آن ست کرد، استایل فانتزی می باشد. این استایل باعث می شود متفاوت از دیگران به نظر برسید. امکان ست کردن این مدل روسری با کت و دامن و یا کت و شلوار برای شما وجود دارد. استایل کلاسیک یکی از مناسب ترین گزینه ها برای ست کردن با این مدل روسری است. امکان ست کردن روسری کوتاه ترند با پیراهن نیز برای شما وجود دارد.

دوستان عزیز انواع شال و روسری در فروشگاه اینترنتی زوین عرضه شده است که می توانید انواع مدل های متنوع را ببینید و به صورت آنلاین تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

منبع: مجله زوین

نظرات  (۲)

چقدر طرح های زیبا و متنوعی دارید، کارهاتون عالین

من از شما خرید کردم خیلی خوب بود روسریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی