وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

فروشگاه اینترنتی زوین یه دنیای رنگی بسیار جذاب برای خرید آنلاین جوراب های بسیار زیبا در طرح و رنگ های جذاب و متنوع
مشخصات بلاگ
وبلاگ فروشگاه اینترنتی جوراب و زیورآلات مسی زوین

در فروشگاه زوین (Zevin.ir)، چیزهای کوچکی هست که شما را به دنیای رنگی و شاد هدایت می‌کنه تا یک روز شاد و خوشحالی داشته باشین.

آدرس اینترنتی ما: zevin.ir
اینستاگرام ما: zevin_ir

به سایت ما حتما سربزنید.

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۸ ب.ظ

خرید اینترنتی جوراب بالای زانو زنانه و بچه گانه

خرید اینترنتی و روش های ست کردن جوراب بالای زانو زنانه

یکی از پرطرفدارترین و در عین حال شیک ترین انواع جوراب زنانه و بچه گانه ، جوراب ساق بلند یا به عبارتی جوراب بالای زانو است. بلندی جوراب بالای زانو زنانه ، حدود 65 سانتی متر است. در گذشته اغلب جوراب های ساق بلند ، مجلسی و نایلونی بودند. ولی امروزه مدل های بسیار زیبا و متنوعی از انواع جوراب بالای زانو وجود دارد که می توان به این مدل ها اشاره کرد: جوراب بلند فانتزی ، جوراب لمه ای ، جوراب بلند توری ، جوراب بلند راه راه بچه گانه و زنانه و غیره. برای خرید جدیدترین و زیباترین مدل های جوراب می توان به فروشگاه های اینترنتی جوراب و لباس زیر مراجعه کرد. خرید از فروشگاه های اینترنتی ، بهترین روش برای خرید جوراب بالای زانو زنانه و بچه گانه است. چرا که به جدیدترین مدل ها و مناسب ترین قیمت های جوراب دسترسی خواهید داشت.

ولی اینکه چه جورابی را با چه استایلی ست کنیم و یا اصلا جوراب بالای زانو را با چه لباسی بپوشیم بسیار مهم است.

جوراب بالای زانو را با چه لباس هایی ست کنیم؟

خرید اینترنتی و روش های ست کردن جوراب بالای زانو زنانه

شاید فکر کنید که جوراب بالای زانو تنها مناسب فصل زمستان است. اما این فکر کاملا غلط است. تنوع طرح های جوراب بلند خصوصا مدل های دخترانه آنفدر زیاد شده که برای هر استایلی می توان یک جوراب مناسب پیدا کرد.

از جدیدترین مدل های جوراب بلند مجلسی زنانه و دخترانه ، جوراب لمه ای و جوراب های فانتزی طرح دار هستند. ولی اگر به دنبال جوراب بلند اسپرت هستید، پیشنهاد می کنم جوراب های راه راه را امتحان کنید. جوراب های راه راه یا رینگی ، رنگبندی و مدل های متنوعی دارند. جوراب های بلند بافتنی دخترانه نیز گزینه ای مناسب برای استایل های زمستانی و پاییزی زنانه و بچه گانه هستند.

کودکان همواره به دنبال کشف دنیای اطراف خود از طریق بازی و ماجراجویی هستند. سلامت کودک از هز چیزی مهم تر است. مادر ها باید خیلی مراقب پاهای ظریف و حساس کودک خود باشند. جوراب بند بچه گانه ، یک پوشش کامل برای پاهای ظریف کودکان است. این جوراب ها مانع از زخمی شدن و آسیب دیدن تمامی قسمت های پاها می شوند. سعی کنید که حتما از جوراب های بلند بچه گانه نخی استفاده کنید. این جوراب ها چهارفصل هستند و حتی در تابستان نیز مانع از آفتاب سوختگی پاها می شوند.

خرید اینترنتی جوراب بالای زانو زنانه و بچه گانه ، گزینه های بسیار مناسبی را در اختیار شما می گذارد. ولی در هنگام خرید جوراب به صورت اینترنتی باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

  1. جوراب را از سایت ها و فروشگاه های معتبر بخرید.
  2. مارک جوراب نیز مهم است. البته لازم نیست که حتما از برند های خارجی استفاده کنید. تولیدی های جوراب داخلی نیز جوراب های با کیفیت بسیار بالا و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید می کنند.
  3. هنگام خرید جوراب ، خصوصا جوراب بچه گانه ، به سایز جوراب دقت کنید.

خرید اینترنتی انواع جوراب بالای زانو زنانه و بچه گانه در طرح های شیک و متنوع در فروشگاه زوین ، امکان پذیر است. پیشنهاد ویژه فروشگاه زوین ، جوراب ساق بلند مادر و کودک در طرح های متنوع و زیبا است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۰۰ ، ۱۳:۲۸
ابوالفضل بیات
شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷ ب.ظ

مرکز فروش اینترنتی انواع جوراب زنانه

فروشگاه زوین یکی از بهترین و فعال ترین فروشگاه ها در عرضه اینترنتی انواع جوراب زنانه زیبا و با کیفیت، در سایز ها و طرح های بسیار متنوع است. کیفیت این جوراب ها، قابل رقابت با انواع خارجی جوراب است.

هدف زوین، جلب رضایت 100 درصدی مشتری و نیز ارائه پوشاک متناسب با هر سلیقه ای است.

تنوع جوراب زنانه

تنوع جوراب زنانه

تنوع جوراب زنانه انقدر زیاد است که گاهی انتخاب آن برای خانم ها هم سخت می شود. تنوع در سایز، جنس و رنگ و مدل جوراب های زنانه بیشتر از نوع مردانه آن است. کافی است تصمیم بگیرید که جوراب را با چه کفشی می خواهید بپوشید. آیا به دنبال یک جوراب مچی برای پوشیدن در خانه یا  همراه با کفش کتانی هستید؟ یا یک جفت جوراب ساق کوتاه می خواهید که پاهای شما را گرم نگهدارند؟ یا برای ورزش یک جوراب نخی می خواهید که پاهایتان بو نگیرند؟ شاید هم یک جوراب کالج برای ست کردن با شلوار جین یا پوشیدن در کفش عروسکی می خواهید؟

کیفیت الیاف و بافت جوراب مهم ترین نکته در خرید جوراب مناسب است. اگر جورابتان تنگ باشد، یعنی حالت کشسانی آن کافی نباشد و یا کش و جای دوخت جوراب کیفیت لازم را نداشته باشد، باعث ایجاد تاول و احساس نارحتی زیاد می شوند.

چند مدل پرطرفدار جوراب ساق کوتاه

جوراب ساق کوتاه
جوراب ساق کوتاه

جوراب ساق کوتاه ابتکار امروز و دیروز نیست. بلکه به گذشته های دور در چین و ژاپن بر می گردد. زنان این کشور ها جوراب ها و پاپوش هایی ساق کوتاه، اغلب از جنس ابریشم به پا می کردند.

 

امروزه این مدل جوراب بسیار پرطرفدارتر از دیگر انواع جوراب شده است. چرا که علاوه بر استفاده در درون کفش، برای حفظ لطافت و سلامت پاها، می توان آنها را در خانه نیز استفاده کرد.

شما با خرید انواع جوراب نیم ساق زنانه و جوراب مچی زنانه و جوراب کالج زنانه و… از زوین میتوانید یک انتخاب زیبا و ارامش بخش برای خود داشته باشید.

 

همچنین با مد شدن شلوار ها و دامن های کوتاه تر، جوراب ها بیشتر به چشم می آیند و تقاضا برای خرید انواع جوراب زنانه ساق کوتاه هم بیشتر شده است.

جوراب ساق کوتاه: جورابی است که تا نیمه های ساق را پوشش می دهد. در زمستان می توان به همراه بوت و نیم بوت پوشید. برای ورزش نیز بسیار مناسب است. انواع نخی جوراب ساق کوتاه محبوب ترند.

جوراب نایلونی ساق کوتاه که به جوراب پارازین یا جوراب شیشه ای مشهورند، مناسب استایل مجلسی و اداری خانم هاست. این نوع جوراب در رنگ های مختلف و اغلب نزدیک به رنگ بدن طراحی شده اند. این نوع جوراب بیش از 75 سال است که تولید می شود و بسیار هم پرفروش است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۴۷
ابوالفضل بیات
چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۵۹ ب.ظ

دنیای جوراب نخی /خرید تکی و عمده جوراب نخی

برای تماشای دنیای رنگین جوراب ها و خرید تکی و عمده جوراب نخی، سری به فروشگاه زوین بزنید و با مطمئن باشید که تنوع جوراب های ما، پاسخگوی هر سلیقه ای خواهد بود.

تنوع در طرح و رنگ، مدل های جدید جوراب و کیفیت بالای جوراب و قیمت مناسب را فقط از ما بخواهید.

چرا جوراب می پوشیم؟

دلایل جوراب پوشیدن
دلایل جوراب پوشیدن

از زیبایی و مد که بگذریم، جوراب ها فواید دیگری هم دارند

  • گرم نگهداشتن پاها
  • احساس راحتی در کفش
  • تمیز ماندن پا
  • مصارف درمانی (جوراب واریس)

مد و فشن، روی جوراب ها هم تاثیر فراوان داشته اند. امروزه انواع جوراب ها و پاپوش ها برای ست کردن با انواع لباس ها در بازار موجودند. جوراب ها از زیبایی و فشن گرفته تا مصارف ورزشی و درمانی، کاربرد دارند.

فواید جوراب نخی

جوراب نخی
جوراب نخی

برای مصارف طولانی مدت، بهتر است از جوراب نخی و یا جوراب نانو استفاده کنید. این نوع جوراب با جذب رطوبت، به حفظ سلامت و لطافت پا، احساس راحتی و جلوگیری از بوی بد کمک می کنند.

تنوع طرح و رنگ در جوراب نخی بسیار زیاد است. این جوراب ها با تراکم های مختلف تولید می شوند که برای هر فصل می توان جوراب نخی مناسب یافت.

برای خرید جوراب به قسمت فروشکاه مراجعه کنید و متناسب با خود جوراب زنانه و جوراب مردانه و جوراب بچگانه و ست مادر و کودک را انتخا کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۰۰ ، ۱۳:۵۹
ابوالفضل بیات

ویژگی های یک جوراب مردانه خوب

ویژگی جوراب مردانه
ویژگی جوراب مردانه

از آنجا که مردها ساعت های بیشتری بیرون از خانه هستند و پاهایشان مدت طولانی تری درون کفش قرار دارد، جوراب ها نقش مهمی در سلامت و حفظ ظاهر آنها ایفا می کنند.

مشخصات یک جوراب مردانه خوب عبارتند از:

  1. جنس جوراب باید نخی باشد. تا ضمن جذب رطوبت، پاها به راحتی تنفس کنند و از ایجاد بوی بد جلوگیری کند.
  2. راحت باشد. اغلب آقایان جوراب های نیم ساق و سه ربع می پوشند، پس مهم است که این جوراب ها، حالت کشسانی کافی داشته باشند. قسمت پنجه جوراب هم باید دوختی صاف و راحت داشته باشد.

شیک و زیبا باشد. پوشش و استایل آقایان نقش مهمی در وجهه اجتماعی و موقعیت آنها ایفا می کند. جوراب هم بخشی از این پوشش است. پس مهم است که جورابی با طرح و رنگ متناسب با استایل و موقعیتی که در آن حضور دارند، بپوشند.

برای خرید جوراب و انواع جوراب مردانه و جوراب ساقدار مردانه و جوراب مچی مردانه به سایت زوین مراجعه کنید.

منبع : مجله زوین

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۴۳
ابوالفضل بیات